sorrysorry

2013-03-02 @ 19:09:50| CATEGORI: Allmänt
Nu ska jag vara tillbaka, har saknat bloggen sååå! Har velat blogga, men ändå inte... 
Så nu ligger det till såhär att jag har en vecka kvar i skolan, har 5 prov & 2 inlämningar denna veckan, sen vecka 11 & 12 är jag ute på prao & sen vecka 13 är det påsklov. Så nu jävlar ska jag kämpa denna veckan men mest kommer jag att plugga till mitt körkortsprov jag har om 9 dagar. Har varit i osby hela dagen idag med några kompisar på moppekurs & de fortsätter imorgon, De va sinnesssjukt roligt faktiskt. Sen fyller jag ju snart år och ja massa händer nu... Hoppas ni förstår ifall jag inte bloggar så ofta nu denna veckan, men jag ska försöka!!

COMMENTS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0