We are complete

2013-03-16 @ 17:12:03| CATEGORI: Allmänt
Har praoat en vecka i stallet och man var rätt sliten efter faktiskt. Men det var verkligen super kul. Igår började jag redan 9 & fick sluta vid 2. Åkte hem och duschade och la mig i soffan, sen kom mammsen hem så åkte vi till kävlinge och hämtade mitt körkort på posten, haha ser såå katastrof ut. Sen snackade jag lite med josse så de blev att jag tog moppen hem till henne & sen körde vi runt lite i lödde. En ben&jerrys kom också med hem. Lämnade henne hemma & jag åt sen kom hon till mig igen. Hade lite mys och kollade på film och så. Hon åkte vid 12 igen för jag skulle upp tidigt idag.

Gick upp runt 9 idag och duschade, chilla & fixade mig för att senare åka på dop. Min kusins barn döptes, mysigt och såå. Nu när jag kom hem så har jag bakat tills ikväll. Min pappa kom hem idag efter ha varit borta en hel vecka (över min födelsedag). Så vi ska fira mig lite idag med plankstek och så. Men ha de så bra!
 

COMMENTS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0