Duktig idag!

2013-05-28 @ 21:18:16| CATEGORI: Allmänt
Sorry mina hjärtan för att jag inte bloggade igår. Men jag kan lätt säga att jag inte hann. I skolan sprang jag ip-rundan och försämrade mig på 2 minuter sen förra året, vilket kanske inte var de bästa, menmen orka bry siig!! Jag & 3 andra tjejer från klassen åkte hem till evelina och hoppade i hennes pool efteråt, vilket var underbart skönt. Vi gjorde oss vofflor och sen tillbaka till skolan och ha en svensklektion. Sen slutade vi tidigt och då kom jag hem åt lite & pluggade kemi sen cyklade jag ner till stranden för att träna handboll. 
Haha idag var ändå nice, men är såå trött idag. Hade måldag +prov hela förmiddagen efter lunch hade vi idrottsdag då man fick välja mellan massa olika aktiviteter. Jag, josse, agnes & linnea hade valt cykling. Vi skulle då cykla ca 2,3 mil på 2h runt till alla olika kyrkor i kävlinge kommun. Cyklat i motvind, uppförsbackar med stekande sol, så trött man vart efteråt & inte att nämna att man var tvugna att ha cykelhjälm så pannan svettades ihjäl. Men vi tog alla kyrkor så de va ju bra iallafall. Hem och sen till stallet och ha hoppträning, de gick super och kylen var såå duktig!! 

COMMENTS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0