I need you now

2013-05-24 @ 22:52:00| CATEGORI: Bilder / Kameran, Outfits, Vardag
Skolan idag var katastrof, engelskaprovet gick skit och är inte ens säker på om jag blev godkänd. Kunde ALLT men fattade inte frågorna alls. Sen när kompisarna förklarade va de menade så visste jag ju svaret, skit. Pratade med engelskaläraren också och hon ville inte att jag skulle göra om, så detta påverkar ju mitt betyg såå mycket. Men jag kan inte göra så mycket eftersom jag själv får ju inte bestämma något. Usch, slut på den dagen och jag åkte hem till Agnes som gjorde en på såå bättre humör, laviioo. Vi gick ut och fotade lite och så. Bakade kladdkaka och bara allmänt mös. Kom nyss hem därifrån, ska snart dra mig mot sängen, är såå trött. Imorgon sover några tjejer hos mig så de blir myss.
 

COMMENTS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0