Malmöfestivalen

2011-08-27 @ 10:20:03| CATEGORI: Vardag
Heeeeeeeeeeeej!
Jag bloggade inte igår när jag kom hem eftersom jag var super trött, kom hem ngt vid 12.
Det var ju som sagt klassens dag igår, trodde min klass skulle komma sist men nej, vi vann!
Men efter skolan tog jag, johanna, linnea, klara, oliver, anton & anton bussen till malmö. Sen kom adelle, elsa, michelle, ebba, saga & cecilia. Stog länst fram vid scenen när vi skulle se maskinen. En kvart innan
började nåra araber ha slagge bredvid oss, och dom hade de ett par gånger så jag & klara pallade inte stå där.
De kasta ut öl, cigaretter och sånt på oss. Så jag och klara gick till ett litet fik där linnea, oliver & cecilia var.
De va rikigt kul där faktiskt. Har inte skrattat så mycket på länge! Sen började min mobil dampa saaatan, så
kunde inte göra något på den. Men nu funkar den igen! ni får ha de super, hejdåå :D

COMMENTS
Postat av: ida

sv: lagt till dig! lägger du till mig ?:)

kram

2011-08-27 @ 13:06:19
URL: http://iiiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0