Bak-time!

2011-12-01 @ 20:48:08| CATEGORI: Vardag
Disikerade bläckfiskar idag på biologin, fyfan vad äkligt det var! peta ut ögonen osv, blä säger jag bara! Hade också biologitest idag & de kommer nog gå åt helvete, tyvärr. Efter skolan stack jag och klippte håret. Blev ungefär lika kort som förra gången, skönt med inget slitet och sånt! Sen åkte jag & Felicia hem till henne och gjorde oss några mackor. Sen kom Linnea och efter ett tag kom Klara & Agnes också. Sjöng lite och så inför lörag. Vid 7 stack vi alla hem, då började jag baka kladdkaka & muffins som laget ska stå och sälja på lördag. Så de är i ungen just nu, nu är det att plugga SO, kram! :)<3

COMMENTS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0