Dag 15: Onödig information om mig

2011-12-15 @ 19:49:35| CATEGORI: 31 dagar med mig
  • Min naturliga hårfärg är mörkbrunt, men jag böjade slinga håret för några år sedan.
  • Jag tvättar mitt hår varje kväll även om alla som säger de vet allt om hår säger att det inte är bra.
  • Det tar 30 minuter för mig att fixa mig på morgonen, smink + hår.
  • Jag hatar min laptop just nu.
  • Jag älskar när det är snö ute, men det ska ändå vara varmt.
  • Jag har spelat gitarr när jag var liten.
  • Jag är riktigt lång, 171-172 cm.
hehe, detta var vad jag kom på just nu :)

COMMENTS
Postat av: Jessika

Haha tack! Dock var den inte så seriös menmen du är också riktigt söt! Vilka saker är på dina "dagar" om du fattar, skulle också vilja göra sån för jag har inte så mycket att skriva om! Ville också bara säga att jag älskar din blogg och du är sjukt snäll! :)

2011-12-15 @ 19:55:24
URL: http://jessikaberggrens.blogg.se/
Postat av: Jessika

Sv: visst bruden det är lugnt! Din blogg är såååååå fin! Tack för länken också! Har du instagram? Kolla min @jesssssika! TACK FÖR DU ÄR SÅ SNÄLL, haha vi är "blogg-vänner" :) skicka bild på din genom emailen: [email protected] tack så länkar jag dig! Pussssss <3

2011-12-15 @ 21:54:33
URL: http://jessikaberggrens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0