Fan vad gött med jullov!

2011-12-21 @ 19:23:16| CATEGORI: Bilder / Kameran
Hej sötnosar, förlåt att jag inte bloggat idag men var bara tvunen att njuta av att det är lov, fett skönt!
Men dagens outfit ser ni på bilden ovan, men iallafall så när vi kom till skolan var det julshow, sen kollade vi på någon kortfilm & lekte lite i klassrummet. Sen åt vi & sen vidare till hallen där vi dansade i 1 h. Sen slutade vi, fy fan vad skönt. Sen stack jag och några kompisar hem till Felicia, var där ett tag sen stack jag och anne hem till mig & nu har jag precis ätit och lite så. puss

COMMENTS
Postat av: Jessika

Gaf vad skön dag! Skit fin är du! <3

2011-12-21 @ 20:58:33
URL: http://jessikaberggrens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0