Lucia

2011-12-13 @ 22:05:10| CATEGORI: Vardag
Dagen började med att vi gick till matsalen och kollade när niorna gick lucia, så fint! Sen gick vi till vårt hemklassrum och då fick vi pepparkakor, lussekatter, saft, clementiner och så av vår mentor. Sen var det vidare till resten av lektionerna. Efter skolan skyndade jag mig hem och bytte om sen drog jag till stallet. Sprang och hämtade Virre & fixade henne & satte på lucia glitter och så på hon. Sen hade vi kadriljuppvisning, mamma fottade med mobilkamera så kvaliten är inte så bra men det är ju något? Kanske någon annan som fottat också, får se.. När jag kom hem gick jag och la mig i badet för jag var helt fusen, sen har jag övat på engelskprovet imorgon.

Har nog inte visat Virre i bloggen innan bara Rekyl, men här är hon!


COMMENTS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0