Lussebakning!

2011-12-10 @ 18:40:59| CATEGORI: 31 dagar med mig
Nu är det bara snön som ska komma sen kan det bli jul. Granen är klädd fast lite mer som ska fixas, lussebullarna bakade och jaaa. Ska snart sätta igång julkalendern som jag missade imorse.

Dag 10: Det här får mig på dåligt humör
  • När datorn laggar & sen stänger av sig. Typ precis när man ska spara en ny header man gjort till någon så bara dör den, jippi liksom. Då är det bara att göra om allting igen. Så till er som jag skulle göra headers till, jag har nästan gett upp pga detta.
  • Läxorna, sariöst blir på riktigt dålig humör av att ta fram väskan och lägga upp alla läxböcker & sen bara sitta där och dryga sig med dessa läxorna...
  • När någon är envis, jag är ju också det så det slutar oftast med tjafs.
Hehe detta var bara lite, men vi alla kan ju ha dåliga dagar ibland också?

COMMENTS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0