hemkommen från spanien :D

2011-07-06 @ 23:58:00| CATEGORI:
nu har jag kommit hem efter 11 dagar i härliga almunecar! har haft de super mysigt, nu kommer uppdatateringen fungera som vanligt. sen har jag fixar en ny design också sålänge. har gjort bloggen större så alla inlägg där ner ser ut som pisss :/ men sen kom jag på att ni inte fått se midsommarbilderna? de kanske är försent nu, men släng en kommentar ifall ni vill se dem. spanien bilderna kommer komma i ett inlägg snart. när vi var där så kom även matilda med familj & sov i lägenheten med oss. dom skulle stanna i 10 dagar så när dom kommer hem kommer matilda att skicka bilderna vi tog med hennes kamera. men nu ska jag inte babbla på hade bra, pusss!

COMMENTS
Postat av: klara bunse

jag vill :D <3

2011-07-07 @ 11:12:57
URL: http://bunses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0