hemma igen!

2011-07-28 @ 17:27:46| CATEGORI:
nu är jag hemma från landet, kommer sakna det mega mycket!
men vi åker ju till dom på hösten igen... vi har shoppat, gått på grönan & skansen & även "traktordagen".
har fottat massor där, så fint att fotta ute på landet tycker JAG.
men ja, om ni vill se en bildbomb från stockholm är det bara att slänga en kommentar eller skicka ett mail så kommer de! sen kommer jag få bilder från carolines kamera & då är de fler bilder på OSS, så de kommer också då...

sen kommer jag även att börja fixa en ny header snart hoppas jag. kommer fixa mycket med mitt rum under denna veckan...
fattar ni hur tråkigt de är att komma hem till sånt här piss väder? regn regn och ännu mer regn! vi vill ha SOMMAR...
håller ni inte med?

COMMENTS
Postat av: melissa

åh snälla visa dom!

2011-07-28 @ 18:46:22
Postat av: Felicia

BILDBOMB!!

har saknat dig så fkn mkt baby<3

2011-07-28 @ 20:58:06
URL: http://feliciaaslife.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0