felicia kommer väll när hon vaknat...

2011-06-20 @ 10:42:39| CATEGORI:
hade ställt klockan klockan 9 idag så jag inte sover bort hela dagen, ändå snosade jag den till halv 10. idag blev det ingen golf för oss, men vi har imorgon, övermorgon osv. så de blir väll att felicia kommer när hon vaknat den sömntutan. får se kanske ngn som är med oss eller så. nu ska jag vara onyttig och gå ner och ta en pizza till frukost. sen ska jag ju också till spanien om 5 dagar typ & när vi är borta så ska byggare vara här och måla om så nu har jag flyttat ut alla min klader utan för min dörr, även f å t ö l j e r n a som ska säljas. p u s s a r !

kolla vad bruuun jag ser ut!

COMMENTS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0