gästbloggning. felicia jakobsson

2011-06-28 @ 12:00:00| CATEGORI: Gästblogg
hej victorias bloggläsare!
just nu är ju vicky i spanien och jag tror hon har det jättemysigt tror inte ni det?
jag skulle vilja byta plats med henne nu för jag vill också till spanien. men det ska jag
ju om 2 och en halv veckor   yey.
Jag heter Felicia Jakobsson (http://feliciajakobssonns.blogg.se) jag är 12 år men fyller 13
jag bor i furulund på en gård. med en massa hästar. jag själv har 2

hej victorias bloggläsare!
just nu är ju vicky i spanien och jag tror hon har det jättemysigt tror inte ni det?
jag skulle vilja byta plats med henne nu för jag vill också till spanien. men det ska jag
ju om 2 och en halv veckor, yey. 

Jag heter Felicia Jakobsson (http://feliciajakobssonns.blogg.se) jag är 12 år men fyller 13
jag bor i furulund på en gård. med en massa hästar. jag själv har 2 egna hästar.
en b-ponny som heter Aramis III/Aramis och en d-ponny Foxy/Frasse
Aramis har jag tävlat upp till regional LB och frasse har jag inte tävlat än
men det kommer väl... jag har också 3 katter, sissi, maja och hugo
den fjärde blev uppäten av rävarna hon hette bell.

i min familj är vi 5 stycken. min mamma som heter Fia och hon har fått en iphone 4 som jag
vill ha men det får jag inte. sedan har jag min pappa som heter mats och han
gillar inte hästar, fast han är ju nästan omringad av det. min bror sebastian är
en fotbollsspelare och jag  och han blir OFTA osams. men han är min bror isabelle är min syster
och hon är älst av oss alla. hon har två ponnys hon med en d-ponny Jazz
och en c-ponny Abby. hon tävlar LB-LA och försöker kvala till Msv B. 

jag själv är oftast glad och jag vill alltid ha kul.
det är ofta jag inte har någon att va med och
varför vet jag inte det är väl så...
jag gillar inte att vara ovänn med någon det känns inte bra.
jag har en egen laptop och en tjocktv, jag tittar inte så
mycket på tv så det bryr inte mig så mycket.
mitt rum är rosa och ja det finns inte så mycket mer att berätta.

vissa av er vet nog att jag hade en blogg som hette feliciajakobssonn.blogg.se
men det paja så jag gjorde en ny (http://feliciajakobssonns.blogg.se)
och nu har jag nästan inga läsare och därför vill jag gästbogga.
sen vill jag också gästblogga för victoria är en underbar vän
och hon är den snällaste sötaste och goaste som finns.
hon är helt enkelt perfekt. 

jag vet inte riktigt vad jag ska skriva mer. jag kan skriva hur jag
lärde känna victoria. :)
Det började med att jag och min förra klasskompis skulle var med på
ett sommarläger som heter sommarexpressen det var så att
man åkte på utflykter varje dag som ex tosselilla.
det var första dagen när vi var i järavallen så skulle
vi va i olika grupper och då kom jag med vicky och massa andra
men de minns jag inte.. för mig och victoria klickade de till
direkt vi blev kompisar och så. linnea hon kom med johanna
i sin grupp så vi började att va med dom och vi hade skit kul.
ett av det roligaste i mitt liv kan man ju säga. sedan så bodde victoria
i lödde så det tog ett tag innan vi va. jag minns inte riktigt vad vi gjorde
vi va nog på center syd eller någonting. haha,
sedan så har vi känns varandra sen dess och detta var år 2009 tror jag.
så vi har kännt varandra ett bra tag. 


tack för att jag har fått skriva här.
kram felicia / http://feliciajakobssonns.blogg.se

COMMENTS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0