gästbloggning. lisa linden

2011-06-26 @ 12:00:00| CATEGORI: Gästblogg
Hej, jag heter Lisa Linden, och är 14 år. Jag bor i Kävlinge och har bott här i hela mitt liv.
Jag är ensam barn, alltså jag har inga syskon, på vissa sätt är det ju bra   och andra inte.. Kan kännas väldigt ensamt vissa gånger, eller ja för det mesta.
skulle gärna vilja ha en bror faktiskt. Men sånt är livet, man kan inte alltid få som man vill
På fritiden brukar jag va med kompisar nästan hela
Hej, jag heter Lisa Linden, och är 14 år. Jag bor i Kävlinge och har bott här i hela mitt liv.
Jag är ensam barn, alltså jag har inga syskon, på vissa sätt är det ju bra   och andra inte.. Kan kännas väldigt ensamt vissa gånger, eller ja för det mesta.
skulle gärna vilja ha en bror faktiskt. Men sånt är livet, man kan inte alltid få som man vill
På fritiden brukar jag va med kompisar nästan hela tiden, på fritiden tränar jag även handboll.
Jag älskar verkligen det! Jag har spelat handboll i 7-8 år.
Jag gillar även att fotorgafera, har en systemkamera, jag gillar att fota blommor och sånt
Jag har precis gått ut 7an, och nu i 8an kommer nog bli mycket jobbigare iochmed betygen och sånt,
kommer känna mycket mer press på mig..
Jag ska även till New York lite senare nu i år, ska träffa mina kusiner som jag aldrig har träffat förut. kommer bli kul!
Jag äger även en blogg som handlar om mig, mitt liv och min vardag.
Kolla gärna in den; www.lisalindenns.blogg.se 

Nu kommer jag inte på mer att skriva, men kolla gärna bloggen.
Ni får ha det så bra så länge!
/ lisalinden

COMMENTS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0