jävlar vad de bränner, dumma chips...

2011-06-17 @ 21:08:26| CATEGORI: Vardag
hemma från köpenhamn nu, igår när vi kom dit stack vi iväg på en invingning, senare vidare till en resaurang. när vi kom tillbaka till hotellet kollade jag på en film på tven sen slocknade jag... idag så åt vi sen drog vi in i stan & shoppade, hittade väska solglasögon m.m sen fyller ju även min mamma år idag, grattis! nu har vi ätit & jag hade bakat tosca kaka som vi snart ska äta. sen köpte jag hem dom där extra starka pringles sour cram & onion. & fyfan de skojar man inte bort, det bränner som fan på min tungaaa! ovan ser ni en bild från danmark!

COMMENTS
Postat av: johanna

sv' det är ingen äkta :)<3

2011-06-17 @ 23:58:39
URL: http://lifeasjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0