svar på frågestund del 1

2011-06-19 @ 23:39:46| CATEGORI: Allmänt
varför bloggar du, och hur länge har du bloggat?
- jag tycker det är riktigt roligt, men sen kommer man i svackor då det är lite mindre kul. jag skaffade min fösta blogg i början av 2009.
varför är jag din bästavän? (felicia stenberg)
- för du får mig alltid på bra humör, kan aldrig ha det tråkigt med dig.
vilket smink använder du?
- på sommaren använder jag bara mascara, annars använder jag id-puder & id-rough med & kanske någon ögonskugga.
kan inte du lägga ut ett videoinlägg när du sminkar dig?
- jo, det kan jag säkert göra någon gång.
vem/vilka är dina bästavänner?
- har många nära vänner & bästisar, men den jag är med mest är felicia stenberg.
vad andvänder du för smink?
- har många olika mascaror & sen använder jag id-smink för de ser naturligast ut.
är du kär just nu?
nej.
har du haft ngt förhållande isf hur många?
ja de har jag, men dom var inte riktigt sariösa förhållanden.
har du också skittråkigt väder hos dig?
nej de är ju inte skittråkigt, men de är ju inte strålande solsken direkt.
hur ska den perfekta killen vara?
för det första måste han vara snäll och längre än mig, vet att de är llite svårt eftersom jag är lång. men vill inte att killen ska vara mindre... sen snygg med!
varför gör du inga videoinlägg?
för jag ser/låter alltid så tillgjord på videos.
hur gör du för att få läsare?
inget speciellt faktiskt, var medlem på flerläsare sidor innan men inget av dom funkade för mig.
vad är ditt motto med bloggning?
har inget direkt motto, det ska vara roligt iallafall.
varför spelar du i lödde och inte i kävlinge?
för jag älskar mitt lag, vi har alltid så roligt tillsammmas.
hur länge har du ridit rekyl och varför rider du just honom?
han har varit min favorit i under den tiden jag har ridit, hade både han och comet ett tag. men rekyl har alltid varit i första hand. och varför jag rider honom är att när jag är på hans rygg känner jag mig säker, känner inte den känslan på de flesta andra hästar...
vad var ditt första ord?
jadu, jag har faktiskt ingen aning.
hur kan du skratta/le så fint?
de flesta av mina kompisar tycker jag skrattar roligt/konstigt och de tycker jag själv med så jag vet inte vart du har fått det ifrån.
varför är du så mega söt & snäll?
tycker själv inte att jag är så söt så det kan jag inte svara på tyvär.
varför är du så underbar?
du är det felicia gross!
gillar du mig? (felicia gross)
klart! vem gör inte de gumman?
hur kan du vara så perfekt?
fortfarande du som är de grossan.
hur tycker du att den perfekta killen ska vara?
kolla längre upp
har du någon gång varit i ett seriöst förhållande?
nej inte direkt...
vem är din bästavän?
svaret finns längre upp.
vart kommer du ifrån?
jag kommer härifrån skåne.
vad hette dina barndomsvänner?
hmm, det måste nog vara sara holmström som jag minns bäst.
har du några husdjur, och isf vad heter dom?
ja jag har en katt som heter mysan.
har du några syskon, och isf vad heter dom?
jag har en bror som heter alexander som ska fylla 19 detta året.
vad heter din mamma & pappa?
maria & per.
när fyller du år?
den 11 mars.
vad heter den snyggaste personen du vet?
cristiano ronaldo
vad heter de personerna du gillar bäst i världen? (felicia gross)
gillar jätte många, du är en av dom bland annat.
vilken musiksort gillar du bäst?
jadu det är olika. lyssnar mest på dom nyare låtarna.

det var dom, hoppas ni fick svar på vad ni undrade annars är det bara att kommentera, svarar som sagt på resten senare! för att komma till inlägget trycker du h ä r !

COMMENTS
Postat av: lisa

okej, jag länkar dig nu :)<3

2011-06-20 @ 10:00:43
URL: http://lisaanderssonn.blogg.se/
Postat av: Felicia

hihiii, älskar dig mycketmycket mer victoria! <33333333333

2011-06-20 @ 12:20:54
URL: http://feliciaaslife.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0