Kärlek till er!

2011-10-07 @ 23:20:20| CATEGORI: Vardag
Glad att ni hänger med mina läsare trots denna dåliga uppdatering. Men när jag har en fungerande dator kommer ni få många fler inlägg! Jo, sen hatar jag att mobilblogga, gör det just nu, men jag har inget val. Sen vill jag faktiskt dissa blogg.se appen, jo visst jag kan skriva ett inlägg med SMÅ bilder och kolla mina kommentarer. Men de är så mycket jag saknar, hade verkligen uppskattat om man kunde ladda upp större bilder, för det ser bara knäppt ut på min blogg annars! Imorgon har jag två matcher, en med de som är ett år äldre och en med det vanliga laget. Vi har också fått våra nya matchtröjor så ni får säkert bild på den imrogon eller något, ska sova nu så jag orkar med morgondagen...

COMMENTS
Postat av: HANNA

hur har dagen vart än så länge? :)

2011-10-08 @ 13:04:09
URL: http://hannalovisasol.se
Postat av: Lucas Gustavsson

Anmäl dig till dagens blogg och ta del av mina 1200 läsare om du känner för det :)

2011-10-08 @ 15:15:56
URL: http://modegrabben.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0