Match mot Dahlhem!

2011-10-16 @ 16:34:17| CATEGORI: Carebox
Hej bloggen! förlåt för min urkassa uppdatering, men ah datorn funkar ju inte!
men igår var jag och shoppade lite, köpte en blus & brun utan sol. sen sov anne här på kvällen, hade lite mys, åt pizza på katjas & åt ben & jerrys, vilket inte satt fel alls. Idag avr det match mot Dahlhem & vi förlorade med en boll. Sen stannade jag & några andra kvar & hade sjukt kul. När jag kom hem blev de in i duschen & byta om sen drog jag & felicia och fikade lite. yappp, ska nog snart ut och fotta lite bilder, ha en bra dag! :)

COMMENTS
Postat av: Anonym

använder, du brun utan sol? isåfall vilken? kan du kanske visa en bild?, och en före och efter bild? ;)

2011-10-16 @ 21:26:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0