Min dator funkar igen :D

2011-10-29 @ 11:17:39| CATEGORI: Bilder / Kameran
Så har inte bloggat sen i onsdags så jag tänkte berätta vad jag har hittat på. I torsdags var det löpträning & korvgrillning som avslut nere i skogen. Felicia sov sedan hos mig till fredagen. Vi vaknade & fixade oss inför utkladningsdagen. Jag och Felicia var punkare av något slag. Var en rolig skoldag sen stack jag & anne till maxi. Sen var jag tvungen att fixa mig. Sen hämtade jag felicia, sen drog vi till tolvåker & hade först ett disco för lågstadiet som blev lyckat! Sen hade vi för mellanstadiet och de var riktigt dött i början sen blev det sjukt kul! Kom hem & åt lite sen sussade jag, tack för kvällen 7A!

COMMENTS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0