Mondaay!

2011-10-17 @ 21:08:44| CATEGORI: Mobilinlägg

Heej, sitter vid Ipaden nu och kollar på ensam mamma söker. Skolan idag var sjukt chill, fick tillbaka våra engelskprov & sen kollade vi på film tre lektioner. Efter skolan tränade vi ju 05/06orna, sen hade vi egen träning. Fick en kommentar av anonym om jag kunde lägga ut bild på min brun utan sol & en bild innan jag använt det och en efter, och jag kan nog göra det, men som sagt, jag måste ha min dator. Men det kommer nog så håll utkik.


COMMENTS
Postat av: elina.

inte alls avis på att du har en ipad eller så, inte alls! (jo!!) :P

har du haft en bra start på veckan? :)

2011-10-17 @ 21:48:09
URL: http://elinatauson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0