fösta knatteträningen!

2011-09-05 @ 21:20:03| CATEGORI: Vardag
skolan idag var inte okej alls, hade två SO lektioner & som ni kanske vet, hatar jag so!
men efter skolan kom johanna & elsa till oss så drog vi & ella till simhallen och åt. drog sen till nyvång och hade träning med de små, sjukt kul att de är igång igen asså! sen hade vi egen träning där efter, jag tyckte de gick bra faktiskt. när jag kom hem hade mamma gjort pannkakor, oooh jummyyy! sen gjorde jag fysikläxan till imrogon. ska in i duschen nu, men ses imrogon right?

COMMENTS
Postat av: MOIRAFROM

hej, nu är det frågestund på min blogg så klicka gärna in och ställ en fråga!

ha det bäst, puss :)

2011-09-05 @ 22:43:51
URL: http://moiraafrom.blogg.se/
Postat av: martina

fin blogg du har :)

följa varandra via blogkeen eller bloglovin?

2011-09-06 @ 06:32:23
URL: http://martinaolsson.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0