Frågor del 2

2012-04-04 @ 12:00:00| CATEGORI: Svar
(tidsinställda inlägg - frågor från er)
Här kommer frågorna del 2

Vilka dagar i skolan gillar du bäst? fredagar, lätt!
Vad är din dröm? Åka till USA, komma längre med bloggen
Vad är du rädd för? Asså jag är rädd för mycket, sånna små kryp typ spindlar och så & mörker.
Vad längtar du mest till just nu? Spanien (som jag är i när ni läser detta)
Hur många år är du? 14
Vilket datum fyller du år? 11 Mars
Vart nätshoppar du helst? Asså någon stans med skal, de är typ det enda jag handlar på intenet.
Vad lägger du mest pengar på? Kläder
Vilken världsdel hade du helst rest runt i under 6 månader? USA
Har du fått något stulet någongång? Jepp, min Iphone i somras.
Föredrar du havet eller basäng? Havet, älskar vågor!
Har du kvar kläder från när du var liten? Har vi säkert uppe på vinden.
Hur imponerar man på dig? Man ska vara rolig & aldrig tyst haha.
Bor dina föreldrar ihop? Ja
Hur många syskon har du? En bror.
Hur många gånger har du flyttat? Aldrig

COMMENTS
Postat av: Adhd och depression, samt hobby fotograf

Hej! lust att följa varandra via bloglovin?

Kan passa på att skriva lite kort om vad min blogg handlar om.

Jag bloggar om mitt liv med adhd och depression, den dagliga kampen som försvåras för varje dag som går. Äter 13 mediciner varje dag som ska få mig att må bättre osv. Fråga gärna om du undrar något, svarar på allting!

kram

2012-04-04 @ 21:15:19
URL: http://adhdochfoto.blogg.se/
Postat av: Nicole kestola

Vad menar du med att din iPhone är stulen? Asså kan du förklara mer , blev helt nyfiken nu !!, om det är jobbigt eller något sånt kan du bara skriva på fb eller kommentera min blogg eller så :P

Menar absolut inget illa Så ta inte illa upp !!



Förresten (till inlägget över), kan du isa bättre bilder och berätta mer om hur ni hade det i Spanien? , vill så gärna veeeta !!!:)

2012-04-05 @ 20:36:14
URL: http://nikkkiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0