Jag & Lina

2012-04-29 @ 09:47:30| CATEGORI: Bilder / Kameran
Bjuder på 3 bilder från idag, tog fler men jag har inte fått de bilderna ännu, men de kommer antagligen ut på bloggen senare. Ja, jag vet att uppdateringen igår sög, många som skrev till mig "ska du inte uppdatera bloggen?" osv.. Men jag fick aldrig riktigt tid till det. Vi tog ju som sagt bussen till nova, gick där & det ända jag fick med mig hem var 3 par trosor. Sen hoppade vi av bussen vid centrum & handlade lite jordgubbar osv & gick ner till ån. Så himla mysigt va där! Men jao sen vid 6 gick vi hemmåt, då fick jag snabba mig & äta sen skulle jag vidare hem till Linnea, där elsa & klara också var. Va där hela kvällen och hade de myyys, puusss!

COMMENTS
Postat av: Lina Berglund

du dessa bilderna funkar inte !! <3

Kram

2012-04-29 @ 16:30:39
URL: http://liinaberglund.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0