My friday

2012-04-14 @ 09:58:34| CATEGORI: Vardag
Hej bloggen, hann ju inte blogga igårkväll oppss! Men satte mig inte vid datorn eller såå. Men iallafall så efter skolan åkte jag Evelina & Natalia först inom Evelina, hämtade pengar. Sen vidare till donken och käkade där, gick typ ett varv på center syd också hihi. Sen vid 5 åkte jag hem & bytte om en snabbis sen åkte jag och Evelina ner till hennes stall, kollade när hon red osv. Så fina dom är tillsammans ska jag säga er! Sen vart klockan runt 8 när vi kom hem igen till Evelina, åkte då hem till mig haha, gjorde nuggets och friterade pommes, mums! Kollade lite på farsan och så sen åkte hon hemåt. Aja, har iallafalll haft en super dag även fast det var fredagen den trettonde, hihi!

COMMENTS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0