Negativt, sorry!

2012-04-10 @ 07:37:54| CATEGORI: Vardag
Tyvär så är humöret inte på topp! Ni fick bara ett inlägg igår & jag hoppas att ni förstod varför. Låg hemma med migrän, kräkte flera gånger & hade så himla ont i huvudet! Värsta migränen jag haft. Eftersom jag låg i sängen hela dagen igår så kunde jag knappt somna igår. Så är himla trött nu, sen mår man inte bättre av att man har utslag i hela huvudet?! Asså ärligt, vad händer med mig? Så sminket fick bli min räddare, fast det täcker ju abs inte allt. Hade gärna varit hemma idag, fast de går inte... Ska ta spruta idag också har hört att man kan få utslag på kroppen då också? Skiiit, ska platta håret nu sen dra till skolan, puss!

COMMENTS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0