Blir en riktig hemmadag :/

2012-08-09 @ 11:54:39| CATEGORI: Mobilinlägg
Godmorgon! Åh trodde knappt jag skulle somna igårkväll, låg & hostade hur länge som helst & de slutade inte. Sen när jag väl inte hostade så var det massor av tankar som snurrar runt i huvudet. Aja, ska ju som sagt vara hemma idag och ta det lungt, bli av med förkylningen och allt skit. Alexander åkte iväg imorse så nu lär jag inte se honom på ett bra tag. Har iallafall en egen toalett nu :D 
hahaha asså denna bilden är 2 år gammal... Heh har inte använt den ännu så ja, tänkte jag kunde ha den nu :D 

COMMENTS
Postat av: emma ♥

krya på dig!
var gärna med i dagens blogg :)

Svar: Tack!! :D
victoriacarlssons.blogg.se

2012-08-09 @ 13:39:15
URL: http://emmapettersson.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0