Fina vänner!

2012-08-09 @ 21:03:44| CATEGORI: Allmänt
ph' linnea, agnes & jag, meningen att bilden ska vara lite suddig, såg koko ut ;)
 
Tjenaa! Läget med er idag då? Själv är allt lite blandat, både glad & ända inte liksom... Var ju tänkt att jag skulle bli hemma idag, men icke.. Agnes ringe och frågade ifall jag ville komma till linnea, så ja duschade & åt sen drog jag till dom. Vi tog det bara lungt, kollade film & ja allt möljigt. Kom hem runt halv 7 tror jag. Mamma & pappa var på möte, men dom hade redan gjort mat så jag satte mig och åt & fastnade så klart framför tven. Haha

COMMENTS
Postat av: Ebba

Hej fin blogg du har och haft en bra dag? :)

Svar: Heej, tack detsamma! Ja det har jag! själv då? ;)
victoriacarlssons.blogg.se

2012-08-09 @ 21:55:21
URL: http://www.ebbabieberboman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0