Gjort om bloggen!

2012-08-07 @ 23:05:30| CATEGORI: Mobilinlägg
Äntligen! De är så skönt med ny design, tröttnar så himla fort! Har typ inte bloggat på två dagar, jag vet! Och jag är även ledsen för de. Var ju iväg i Ullared i söndags & fick med mig himla massor hem. Sen när vi stog i kassorna så börja jag se dåligt, visste det direkt... Migränen kom och jag mådde piss hela vägen hem & ja you know... Blev sängliggandes resten av kvällen. Sen på kvällen när jag hade vaknat igen mådde jag lite bättre iallafall, kollade lite os & gick sen och la mig igen...
Sen dagen efter (igår) var det först tänkt att jag skulle träffa felicia. Så ja vaknade som vanligt & satte mig framför tven, mådde piss igen :/ Blev att lägga mig i sängen och ta det lungt hela dagen & mådde bra sen på kvällen igen. Hade dock en förjävlig förkylning så näsan är hilma täppt & min hals gör sjukt ont (fortfarande då, då). Snackade med felicia och de blev att hon kom över & vi körde och handlade b&j sen sov vi ute i tält i min trädgård. Myyys!
Vaknade sen idag runt 11 av att de va som en bastu inne i tältet, himla varmt! Gick ut och fixade frukost & så, sen hade vi en liten fotodag idag & bilder kommer nog i ett annat inlägg, meny bilden & den utklippta bilden i headern är från idag. Åt sen pizza hemma hos felicia och kom hem för inte alls länge sen. Fick även reda på att jag är uttagen till träningarna med skånelaget!! Sjukt, tror fortfarande inte att det är sant...
 

COMMENTS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0