Malmöfestivalen

2012-08-19 @ 20:09:03| CATEGORI: Mobilinlägg
Hej mina finisar! Igår red jag dressyr med rekyl & han skötte sig jätte bra! Sen åkte jag hem duschade & så sen kom fanny & vi åkte in till malmöfestivalen. Gick och letade reda på de andra & tog plats långt fram i klungan. Sen drog rix fm igång & vi såg de, så grymma! Sen gick vi till donken åt och så, träffade även annaellinor på vägen som vi tog bild med ↑. Fanny sov sen hos mig. Vaknade idag & hon följe med mig ut till kylis. Hans träns var borta, så fick rida med grimma & grimskaft idag. Sista dagen jag hade honom idag :( Kommer sakna att åka ut till stallet hela tiden. Men jag rider ju fortfarande han 1 gång i veckan. Nu ska jag göra ett sånt träningspass vi fått av handbollen. Lägger ut 2 bilder på Norlie & KKV och på danny från igår.

COMMENTS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0