Musik på högsta volym!

2012-08-09 @ 00:21:57| CATEGORI: Bilder / Kameran
Hallåå där! Hela gick ner och kollade handbollen & fyfan vad bra Sverige!! Stannade sen där nere och plockade undan lite... Alexander (min bror) flyttar upp långt iväg imorgon bitti och tar med sig iprensip hela vardagsrummet (soffan, bord, tv). Vi ska dock göra om i vardagsrummet men nu under tiden tills vi ska fixa det så kommer det kännas helt tomt där nere. Imorgon ska jag bara vara hemma och försöka bli av med min förkylning så jag kan vara med på allt som händer nu, träningen börjar, skånelaget, ska ha Rekyl hela nästa vecka & allt sånt händer. No way att jag är sjuk då liksom :/

COMMENTS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0