16/12 wednesday

2012-12-26 @ 21:39:14| CATEGORI: Allmänt
arkivbild

Igår var jag med mina tjejer, bytte julklappar, paketleken och så.
Idag åkte jag hem till mormor&morfar som bor uppe vid kristianstad med päronen. De flesta från mammas sida var där, så ja de va trevligt! Fick även lite pengar från m&m, me like! :D Eftersom de tar ett tag att åka dit & hem så kom vi inte hem så tidigt. Har ätit kvällsmat & kollat på så mycket bättre återträffen som jag missade igår. Eller de kanske inte var igår? Iallafall när de nu var.. Imorgon ska jag upp tidigt & spela 2 matcher i lundaspelen. Efter de åker jag & fanny till center syd, och shoppar lite på mellandagsrean ;)
 

COMMENTS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0