24. Min dag (julafton)

2012-12-25 @ 09:43:37| CATEGORI: Bilder / Kameran
Skriver om julen idag för jag hann inte igår.
Ja, var först i kyrkan vid 10, måste ju börja gå på gudstjänster nu när jag ska konfirmeras. Vid 12 tiden åkte jag hem till min kusin, tog ett julebad i jacuzzin & sen fixade vi oss och kollade Kalle Anka. Sen kom resten av människorna. Vi åt julbord vid 7 kanske?! Ja, sen efter några timmar kom tomten & vi öppnade julklapparna. Sen var de "madeln i gröten" & senare paketleken. Sen ja, vet inte riktigt hur länge vi stannade, men till 2 skulle jag nog gissa på. Jag är superduper nöjd med vad jag fick, fick bland annat Iphone 5, åååh vad underbart!

COMMENTS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0