Sjukling

2012-12-04 @ 13:37:13| CATEGORI: Allmänt
Åh gårdagen var sååå jobbig, gick ju upp som vanligt och skulle fixa mig, men jjag hade ingen ork i kroppen så gick ner och satte mig i soffan och kollade julkalendern. Och då ja... Låg med maginfluensa hela dagen och tillslut på kvällen lyckades jag få i mig en piggelin. Fick ju inte gå till skolan idag då tyvärr, jag som ville vara med på vollybollturneringen :(. Men har varit helt trött i kroppen idag & har fått prickar i hela huvudet, vet inte varför jag får de men brukar bli så när jag får maginfluensa. Iallafall, ska plugga lite nu & ta mig lite mat sen vid 4 drar jag till stallet & sen efter de på gitarr. Pusss!

COMMENTS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0