Me and Fanny!

2012-02-18 @ 22:08:47| CATEGORI: Vardag
Hej snyggingar! Jag och Anne tog bussen till Ålstorp vid 12, där vi mötte Fanny och gick hem till henne. Efter 1-2 timmar ungefär åkte vi in till Helsingborg, käkade på Max, kollade lite i affärer och så sen gick vi till bion och kollade på "En gång i Phuket" haha fett rolig film ska ni veta! Åkte sen hem till Fanny & sen var jag hemma vid halv 8. Sen blev det packning, för var ska jag imorgon? Jo, sälen yey! Någon av er som ska dit? Kanske ses då? Heheh, så jag kommer inte att uppdatera som vanligt nu, och en vecka framöver. Datorn följer såklart med och ska försöka blogga så mycket som möjligt. Pusss :D

COMMENTS
Postat av: julia

vad söta ni är gumman

kram <3

2012-02-18 @ 22:50:19
URL: http://baarajuliia.blogg.se/
Postat av: Bea

har Fanny blogg? :)

kram

2012-02-18 @ 23:04:42
URL: http://bbbbeas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0