Tysklektion

2012-01-19 @ 09:48:39| CATEGORI: Vardag
Hallååå där! Sitter på tyskan nu bredvid Clara, vi gör ett arbete om tyska artister fast vi är klara, så jag hinner blogga lite, bra va? Har Lars-Axel just nu och han bryr sig inte vad man är inne på så det är ju chill :) Men somsagt så ska jag spela match med 97orna efter skolan, går alltid piss när jag ska spela efter en skoldag, så ja vi får väll se hur det blir. Disikerade precis räkor & fyfan vad äkliga de var! Helt gröna inuti, haha men ska dra nu pusss!

COMMENTS
Postat av: elina sw :)

Hejsan, min dag idag har inte varit bra, men det kan du läsa på min blogg!

din dag då?

Gud vilken fin blogg du har & vad fin du är!

fina foton också!

vad har du för kamera?

kram!

2012-01-24 @ 19:13:16
URL: http://elinainphotos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0