Falsterbo

2012-07-12 @ 23:23:41| CATEGORI: Mobilinlägg
Hej mina fina!! Varit i falsterbo hela dagen & shoppade med mig hem lite smått, spö, grimma osv & tjocktröja... 
Stack och handlade en regnjacka & paraply med mamma när jag kom hem och sen har jag packat hela dagen. Imorgon åker jag upp till åhus, en beachhandbollscup. Jag & Josefine är hjälptränare för några yngre imorgon. Sen på lör-tis spelar jag själv. Lördag & söndag spelar jag med min ålder, sen måndag & tisdag med ett år äldre. På tisdag kväll åker jag & familjen vidare till stockholm. Bor hos nästkusinerna ute på landet och aah, har det nice. Datorn hänger kanske med dit! Annars så har jag inte hunnit förbreda med några tidsinställda ännu, kanske hinner någon imorgon. Annars försöker jag uppdatera så mycket som jag kan via mobilen! Pussss
Jag i min lödde keps & älskade tjocktröja som jag köpte idag från ginas kollektion!! 

COMMENTS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0