Framme i sthlm

2012-07-18 @ 23:06:13| CATEGORI: Allmänt
Hej mina fina! Medveten om att jag haft världen dåligaste update i åhus & sorry för det. Men vi hade som sagt 3 jämna lag med 98orna och då gick det inget vidare, men sen stannade ca 10 98or kvar och vi gick upp en ålder och spelade mot 97orna, det gick väldigt bra, kom till a-slutspel & de vi hade vunnit över i gruppen kom ända till semifinal. Så ja, skit samma... Vi är ett år yngre så tyckte ändå vi var duktiga :D Åkte hem & sov i min egen säng sen imorse åkte bilen iväg mot stockholm, dryg bilresa som alltid.... Men nu är vi här och de är så skönt. Bor hos släktingar utanför stockholm ute på landet. Imorgon åker vi nog in till barkaby outlet. Love it, hoppas jag hittar några snygga levis byxor eller något... 

COMMENTS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0