Uppdatera

2012-07-01 @ 08:24:58| CATEGORI: Allmänt, Design, Vardag
Jag bloggade inte igår eftersom jag var och shoppade sen var jag tvungen att packa hela kvällen. Sen gjorde jag en ny design.... Den ser riktigt slarvig ut, men jag får ha den sålänge. Nu ska jag dra till gymmet och köra sista passet på ett tag. Åker ju till Spanien idag, kommer hem om 10 dagar, alltså den 11 juli. Åker till falserbo med evelina den 12. Sen åker jag till åhus den 13 & stannar i 5 dagar. Kommer hem sen och är hemma 2 dagar sen åker jag till stockholm i en veckaa.... Shiiit vad mycket det blir... Aja, bara kul ju :D

COMMENTS
Postat av: johanna

gör du gratis bloggdesign skulle vara jätte glad om du svarade :)

2012-07-01 @ 22:07:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0