Emma, Aisha, Nikita say Jambo, Jambo

2012-06-07 @ 22:29:37| CATEGORI: Vardag

Hej sötisar! Förlåt för dagens tråkiga inlägg, men sen ska jag också tacka för gårdagens statistik, känns som de börjar gå uppåt nu igen. Men den här dagen har varit hyffsat lugn, kollade film sista lektionen och krängde snacks. Sen åkte jag hem, åkte iväg till pappas jobb för hade några saker som skulle skrivas ut. Sen bytte jag om och åkte till gymmet. Kom hem vid halv 9, åt världens godaste mellanmål & det vet ni vad det är? Räcker att kolla överst i inlägget. Ha det goodiiie!

COMMENTS
Postat av: allibrall

ja visst följer dig nu som nr : 100

gör samma sak på min blogg :) ♥

Kramis :)

2012-06-08 @ 07:46:06
URL: http://allibrall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0