Godmorgon!

2012-06-14 @ 12:25:51| CATEGORI: Allmänt, Bilder / Kameran
Vaknade nu nyss och såg att det hade kommit ett mail ifrån blogg.se, jag ska nämligen vara med och testa och påverka blogg.se s nya bloggverktyg. Så jag har den nu & än så länge har den fungerat super! Ska kolla runt lite på sidan idag, annars har jag väll inget planerat, jo träning ikväll det taggar vi!
Just det ja, idag har/åkte denna sötnosen iväg till Spanien & Frankrike. Fick ta mig ett riktigt hejdå med henne i tisdagskväll. Kommer sakna denna tjaj så himla mycket, ha det nu super! :D ♥

COMMENTS
Postat av: F E L I C I A

sv: AAW TACKSI vickiiie :D :D :D

2012-06-14 @ 16:01:03
URL: http://barafelicia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0