Hahah så fula!

2012-06-14 @ 20:46:17| CATEGORI: Allmänt, Bilder / Kameran

Här är en liten snabb bild ifrån igår på liseberg. Dör så ful, men tyckte ändå ni skulle få någon bild & konstigt nog så är det här den enda jag tog förutom att jag & josse fotade massor av bilder i bussen, både dit & hem. Men jag hade skitroligt verkligen! Imorgon kanske jag drar en sväng till Center Syd, sen klockan 3 blir det att sitta i bil ett bra tag upp till Kristanstad för att fira min kusin Felicias student. Så får väll kolla ut om jag har någon snygg klänning eller något. Jo, sen så eftersom jag har nya blogg.se så fungerar inte Iphone-appen. Fan ocksååå! Där bloggar jag typ alltid ifrån ju, så ända tills dom fixat det problemet så blir det inte så bra uppdatering, sorry! Puss

COMMENTS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0