Shopping

2012-06-26 @ 13:38:25| CATEGORI: Mobilinlägg
Var uppe tidigt imorse och drog till gymmet och tränade med Evelina, det har blivit standard nu alltså. Men det är abslout inte fel, liksom när jag egentligen skulle sovit så är jag upp och tränar. Tar bussen in till malmö om en timme ungefär & möter upp mamma där, sen blir det shopping. Måste ha lite nya linnen, shorts, bikini och klännigar nu till spanien. Jag lovar att jag typ bara kommer få med en av dessa sakerna som jag skrev. Blir aldrig som man tänkt sig. Orkar inte platta håret heller så jag får ha mina naturliga lockar... Aja, som avslut på detta inlägget kommer en liten bild, sen när skulle till kristanstad för någon vecka sen :)

COMMENTS
Postat av: emma ♥

hej, allt bra? :)

2012-06-26 @ 13:45:27
URL: http://emmapettersson.webblogg.se
Postat av: emma ♥

sv: härligt att höra! jo, det är bra :) kram

2012-06-26 @ 17:08:12
URL: http://emmapettersson.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0