Sommarlov!

2012-06-29 @ 16:09:03| CATEGORI: Allmänt, Bilder / Kameran
Åh, njuter av mitt sommarlov, det är så himla sköönt! Därför blir det inte mycket update....

Igårkväll åkte jag, johanna & elsa in till Malmö & kollade bio, filmen LOL. Idag har jag varit iväg och tränat, ingen ovanligt alltså. Har fortfarande träningsvärk sen CX worx som jag tränade igår. Imorgon ska jag ha det ledigt från träningen & ha sovmorgon, det behövs verkligen nu! Har också hunnit med att packa en hel del inför spanien. Imorgon måste jag in och handla massa inför resan... Solkräm, tidning, shampoo, balsam & hela rummet. Ska nog även köpa med mig en byxdress & en klänning ifrån gina. 

COMMENTS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0