Ligger hemma i feber....

2012-03-08 @ 08:46:08| CATEGORI: Vardag
Kul va? NEEEEJ! vill verkligen inte bli sjuk nu, har ju en super rolig dag framför mig imorgon och idag!! Så jupp jag ska bli frisk nuuu :D hhaha, men ärligt så måste jag bli frisk. Detta är också andledingen till bara ett inlägg igår, mådde piss, mår dock lite bättre idag. Fast jag ska bara få tillbaks rösten så jag inte låter som en kråka. Kommer nog att gå runt i mig fake onepiece halva dagen och ta det lungt så jag blir frisk. Sen blir man ju också jätte glad när man kollar ut genom fönstret och det snöar?! äsch, de här vädret får ge sig, vår ska det vara. Iallafall på söndag för då fyller jag år (a)

COMMENTS
Postat av: viktoria

krya snäckan hoppas du mår bra snart igen!

det är verkligen inte kul att vara sjuk så krya nu sötnos. puss och kram hjärtat <3

(vi måste vara någon dag, det blev ju aldrig av förra gången)

2012-03-08 @ 09:09:33
URL: http://viktoriasslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0