Match and so on :)

2012-03-10 @ 17:16:07| CATEGORI: Vardag
Tjenare igen! Åkte upp och spelade mot ankaret innan. Vi var typ inte vakna första halvlek, men i andra så vart vi mycket bättre och om man hade räknat halvlev-halvlek så hade vi vunnit andra! Men så är ju tyvär inte spelet utan vi förlorade pga missarna i första halvlek. Fast jag bryr mig inte så mycket, kunde ju inte spela alls mycket pga min hals, åååhh FML. Kommer inte få spela imorgon heller, ååååh... But tomorrow is my day :D Fjortis dårååå

COMMENTS
Postat av: lynnesundd LGKS

sv: så trevligt! :)

Jag lägger till dig om någon minut!

Allt bra med dig?

2012-03-10 @ 22:15:11
URL: http://lgks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0