Min kamera & Objektiv

2012-03-31 @ 12:00:00| CATEGORI: Bilder / Kameran
(tidsinställda inlägg - frågor från er)
Okej, min kamera är Canon eos 1000d som jag fick förra julen. Är super nöjd med den, de enda felet är att det inte är så många fjärrutlösare som passar denna. Men den är super annars. Till den har jag ett Tamron af 18-200mm objektiv som jag tycker är super, det är det jag har på kameran nu. Sen har jag också ett Canon efs 18-55mm objektiv, som är det man får till kameran. Hoppas ni fick de svaren ni ville ha!

COMMENTS
Postat av: Johanna

Nu är vinnaren av tävlingen utsedd, gå in och kolla om det var du!



Kram :)

2012-03-31 @ 20:14:29
URL: http://johannamatildah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0