Morning

2012-03-01 @ 07:29:13| CATEGORI: Vardag
Hej bloggläsare! Fick migrän igår och kunde därför inte skriva så mycket. Men iallafall så efter skolan så tog jag och fanny bussen hem till Fanny. Snackade och så tills halv 6 då vi åkte till skolan igen haha. Men det var så kväll för alla nyblivna 7or. Vi ville se när våra kompisar dansade & sjöng för dem och ja sen träffade vi massa andra också! Kul vart det! Men idag är det skola, och asså en sak som är sjukt är att jag alltid har på mig tjocktröja på mig på torsdagar, haha hur kan det ha blivit? Antar att det är för det är en sån jobbig dag, hihih. Men ha det super pusspuss!

COMMENTS
Postat av: alexina

Glöm inte att spana in www.alexinas.blogg.se

2012-03-01 @ 11:16:54
URL: http://alexinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0