rumour has it

2012-03-05 @ 21:52:30| CATEGORI: Bilder / Kameran
Är på super humör & träningen var super rolig! Dagen har gått sjukt snabbt och allt är goooddiie, har bara massa läxa i veckan, fast vi hade inget till imorgon så jag var så lat och tog inte hem något alls för att jag visste att jag inte skulle orka. Har schemabrytande imorgon efter lunch och jag vet inte vad jag ska göra då, hehe lite smått förvirrad. Men jag får väll hitta på något imorgon antar jag :D Ska nog förövrigt inte hitta på något imorgon vilket faktiskt kan vara lite skönt! Aja ska sluta babbla nu, pusss!
JAG VÄNDER RYGGEN TILL OCH GÅR VIDARE.

COMMENTS
Postat av: fanny

sjukt fin blogg!

2012-03-05 @ 21:56:43
URL: http://fannynilssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0