Mc Flurry

2012-05-03 @ 18:44:57| CATEGORI: Mobilinlägg
Hej gullisar! Skolan idag var himla chill, efter maten var det fotbollsturnering. Vår klass vann, så jävla bra! Dock var inte jag med, jag & fotboll klickar inte alls. Men ja sen åkte jag och natalia till center syd där vi träffade elina, vicky & michelle. Gick och kollade lite, natalia stack vid 5 så gick med de vicky, michelle & elina sen. Hittade ingenting, men imorgon åker jag och mammis förmodligen in till Malmö & kollar skolavslutningsklänning, hittar jag ingen får jag beställa en, bara så rädd att den inte sitter som på modellen. Ja, köpte iallafall en mc flurry som jag satt och mumsade på i solen när jag kom hem, älska den glassen!! Pussspusss

COMMENTS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0